راهنمای خرید کوله پشتی لپتاپ

راهنمای خرید کوله لپتاپ‌ : باتوجه به بالارفتن قیمت تجهیزات دیجیتالی انتخاب یک کیف مناسب و مقاوم برای لپتاپتون بیش از پیش اهمیت پیدا کرده. در این مقاله مهم‌ترین فاکتورهایی که قبل از خرید یک کیف لپتاپ می‌بایست مدنظر داشته باشید معرفی می‌کنیم و در ادامه چند نمونه کوله لپتاپ با قیمت مناسب را بررسی می‌کنیم. قبل از خرید کیف لپتاپ حتما متن زیر را مطالعه کرده و بعد تصمیم خود را نهایی کنید.

فهرست مطالب پنهان

فاکتورهای مهم برای خرید کوله لپتاپ


۱٫راحتی کوله لپتاپ

شاید راحتی اولین فاکتوریست که برای خرید کوله لپتاپ می‌بایست در نظر بگیرید. مخصوصا اگر مدت زمان زیادی در رفت آمدهای شهری یا حتی روزانه در مسیر کاردانشگاه و منزل هستید. در این صورت می‌باید سبکی و ارگنومی مناسب کوله را درنظر بگیرید. از مهترین ویژگی‌های یک کیف‌ لپتاپ ارگونومیک این موارد است:

  1. محفظه کیف تعادل پخش وزن را حفظ کرده باشد.
  2. بندهای کوله پهن باشند.
  3. صفحه‌ی پشتی کیف بصورت شبکه‌ای باشد تا گردش هوا جریان داشته باشد.

نکته دیگر نسبت قد وهیکل شما به سایز کوله است. در خرید آنلاین حتما به عکس‌هایی که کوله لپتاپ پشت فرد قرار گرفته توجه کنید تا دید بهتری نسبت به سایزش داشته باشید.


۲.جنس کوله لپتاپ (بهترین جنس برای خرید کوله لپتاپ کدام است؟)

photo-1602414975697-62e63811999a.jfif

جنس کوله لپتاپ میزان دوام ، سبکی و ضد آب بودن آن را تعیین میکند. در این راهنمای خرید کوله لپتاپ جنس‌های زیر برای یک کیف لپتاپ مورد بررسی قرار گرفته است:

کنواس یا کتان :

جنس کتان بسیار بادوام و مقاوم در برابر آب است. اما این به معنای ضدآب بودن آن نیست و تنها در برابر یک باران سبک میتواند از لپتاپ شما محافظت کند.

پلی استر و نایلون :

این دو متریال‌هایی سبک و بادوام هستند. اما بهترین گزینه برای محافظت از لپتاپ نیستند و ضربه گیری خوبی ندارند. یکی دیگر از مزیت های این جنس خشک شدن سریع اونهاست.

فوم حافظه دار:

ایده آل ترین متریال برای ضربه گیری است که نیروی وارده را به طور هوشمندانه‌ای پخش می‌کند و لپتاپ را از آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کند.

چرم:

photo-1522198763288-96e9f39904af.jfif چرم درعین با دوام بودن به کیف لپتاپ شما ظاهر و استایل جذابی می‌دهد. و می‌تواند برای سفر و یا مصارف کاری مناسب باشد. از طرفی باید در نظر داشت که ضد آب نبوده و سنگین‌تر از متریال‌های مصنوعی است و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

کوردورا :

مقاومت بسیار بالا در برابر سایش

جمع بندی : بهترین جنس برای خرید کوله و کیف لپتاپ کدام است؟

به طور کلی نایلون بالستیک و کوردورا بادوام ترین متریال ها هستند . کتان و چرم ظاهر شیک و حرفه ای دارند و درعین حال سنگین‌ترند و مراقبت بیش‌تری از مواد مصنوعی می‌طلبند. از همین جهت این متریال‌ها را برای مسافرت و یا پیاده‌روی‌های طولانی توصیه نمی‌کنیم. اما اگر رفت و آمدهای شما عموما با اتومبیل شخصی است می‌تواند یک گزینه مناسب باشد. متریال تی پی ای و برزنت ضد آب هستند ولی دربرابر لکه و خراش آسیب پذیرند. هرچند درنهایت باید این نکته را هم در نظر گرفت که دوام کوله لپتاپ شما بسته به مراقبت خود شما و میزان استفاده شما دارد.


۳.ضربه گیرهای لپ تاپی:

یکی از نکاتی که بد نیست در هنگام خرید کیف لپتاپ (کوله لپتاپ) مدنظر داشته باشید ضربه‌گیر آن است. ضربه گیرهای لپ تاپ معمولا یا به شکل یک فوم معمولی و یا به شکل کپسولی طراحی شده اند. ضربه گیر کپسولی با ظاهر حبابی از کیفیت بهتری برخوردار و برای محافظت از لپتاپ گزینه بهتری است.


۴. اندازه کوله لپتاپ

photo-1548611716-f156c633d514.jfif

اندازه کوله لپتاپ‌ها را بسته به اینچ صفحه نمایش لپتاپ دسته‌بندی می‌کنند. پس اولین نکته به یاد داشتن سایز لپتاپتان است. اگر کیف لپتاپی که انتخاب کرده‌اید فیت لپتاپ نباشد ضربه‌گیری مناسبی نخواهد داشت و جابجایی‌های مکرر منجر به آسیب‌رسانی به لپتاپ می‌شود. دومین نکته در راهنمای خرید کوله لپتاپ توجه به جیب‌های جانبی و محفظه کیف است که بسته به وسایلی که می‌خواهید همراه با لپتاپتون جابه‌جا کنید دارد. در بعضی کیف‌ها جا برای دوربین حرفه‌ای هم در نظر گرفته شده و در برخی تنها جای یک موس و شارژر تعبیه شده. اگر با خودتون بطری آب حمل میکنید توجه داشته باشید که محفظه جدا و مناسبی برای این امر در کوله لپتاپ درنظر گرفته شده باشد.


بررسی ۴ کوله لپتاپ پرفروش بازار ( بررسی دقیق راهنمای خرید کوله لپتاپ)

در ادامه ۴ کوله لپتاپ پرفروش بازار را به دقت برای شما بررسی کرده‌ایم. در این تحلیل ساعتها صرف خواندن کلیه نظرات ثبت شده خریداران کوله لپتاپ شده و نتایج به‌دست آمده طبقه‌بندی شده‌اند.

خرید کوله لپ تاپ فیرو پلاس کد ۶۵۰ مناسب برای لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی

خرید کوله لپتاپ - کوله پشتی لپتاپ - کیف لپتاپ فیرو

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :

میانگین امتیاز ۲۹۲ نفر از خریداران :  ۴٫۴ از ۵ این کیف یکی از پرفروش ترین کیف لپتاپ های دیجی کالا است که تعداد زیادی از کاربران آن را در تخفیف ویژه پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات کیف لپتاپ فیروپلاس:

سایز: مناسب برای لپ تاپ های ۱۵٫۶ اینچی ابعاد : ۵۲۰x320x220 میلی متر جنس:  برزنت ضد آب قابل شستشو نوار های ضخیم و با دوام کاور لپتاپ: کاور لپ تاپ جدا شونده جاداربودن: جای خودکار و مدارک جیب های متعدد داخلی و بیرونی وزن : ۱ کیلوگرم رنگ بندی : سرمه ای / مشکی / زیتونی / قرمز آجری / طوسی

عکسهای تولید کننده این کیف لپتاپ
کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 650 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 4کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 650 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 6
کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 650 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 11کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 650 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 22

ویدئوی بررسی کوله لپتاپ فیروپلاس:

ویدئوی بررسی جهت خرید کوله لپتاپ فیروپلاس (تهیه شده توسط آقای هومن خادم ۱۸ مهر ۹۹ ) :


مزایا:

  • جادار بودن
  • داشتن جیب های متعدد داخلی و بیرونی
  • محفظه لپتاپ جداگانه مناسب لپتاپ ۱۵٫۶اینچی
  • پشتی و پد عرقگیر

معایب:

  • آستر و تودوزی داخلی بی کیفیت
  • زیپ های ضعیف و حساس
  • عدم تطابق رنگ با عکس
  • وجود جیبی که به سمت پایین باز میشود.

جمع بندی نظرات خریداران کوله لپتاپ فیروپلاس:

جاداری کوله لپتاپ:

-اکثر کاربران از جاداربودن و جیب های متعدد این کیف ابراز خوشحالی و رضایت کردند:

  • +یک خوبی این کیف میشه به جادار بودن اون اشاره کرد بعضی وقتا نمیدونم بعضی جاهای خالی اون رو چطور پر کنم که میشه هم به عنوان کوله لپ تاپ ازش استفاده کرد و کوله معمولی توی چند مدتی که ازش استفاده کردم ازش راضی هستم
  • +عااالی عاالی خیلی جادار و خوب برای منکه همیشه وسیله هام زیاد عالی بود کلی جیب و جا داره

کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 650 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 7

زیپ و آستر داخلی کوله لپتاپ:

*بی کیفیت بودن زیپ ها و آستر داخلی ای که صدای خش خش میدهد و نازک است نکته های منفی بودند که بارها در نظرات بهشون اشاره شده.

  • -متاسفانه تو دوزی خوبی نداره همون اول کار یکی از زیپهای داخلیش از جا در اومد نمیدونم چرا تولید کننده های داخلی دوست دارن سمبل کنن.
  • -کیفیت در هر قسمت از جنس پارچه داخلی گرفته تا جنس زیپها میتوانست بهتر باشد.
  • -صدایی مثل نایلون دارد
  • -زیپ های ضعیف و حساس
  • – زیپاش با ملایمت رفتار کنی کمی سفته

رنگ کوله لپتاپ :

برخی از کاربران به عدم تطابق رنگ با عکس محصول اشاره کردندکه برحسب سلیقه برای برخی خوشایند و برای بعضی ناخوشایند ارزیابی شده . ضمن اینکه چندین کاربر به براق بودن رنگ این کوله لپتاپ اشاره کرده بودند که در عکس ها به خوبی مشخص نبوده:

  • -رنگ مشکی کیف، کمی برق داره
  • +من کاملا از سفارشم راضیم حتی ب نظر از نزدیک از عکسشم بهتره چون اولش مشکیشو ک میخاستم انتخاب کنم یکم تردید داشتم انگار ک رنگش یجوری کهنه ب نظر میرسه تو عکس ولی از نزدیک خیلی بهتره
  • -رنگ آجری سفارش دادم  زرشکی ارسال کردند
  • -رنگ سرمه ایش آبی نفتیه

سایز کوله لپتاپ :

غالب کاربران این کیف را برای لپ تاپ های ۱۵٫۶ اینچی توصیه کرده اند . اگرچه دو سه کاربربا داشتن لپتاپ ۱۵٫۴ و۱۵٫۶ اینچی ناراضی بودند. و دو سه کاربردیگرهم باوجود  داشتن لپتاپ ها ی۱۴ و۱۶اینچی از خرید این کیف ابراز رضایت کرده بودند. خریدارانی که مدل لپتاپشون رو ذکر کردند :

lenovo legion y520 : اصلا این کوله سایزش نبود کوچیک بود-

+ سلام ی کیف خوب وعالی جای لپتاپش واسه لپتاپ من که  hp elite book 840 14inch بود عالی بود و تونستم داخل کیف کول پدمم بذارم در کل کیف خوبیه. کوله پشتی لپ تاپ فیرو پلاس کد 650 مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 16

قیمت کوله لپتاپ فیروپلاس:

 تقریبا همه کاربران خرید این کیف را با تخفیف شگفت انگیز توصیه کرده اند .

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :


این کوله لپتاپ برای چه کسانی مناسب است:

اگر به دنبال خرید یک کیف مقرون به صرفه با کیفیت متوسط و درعین حال جادار و پر از زیپ‌های متعدد هستید این کیف با قیمت تخفیف شگفت انگیز در رنج قیمت ۲۰۰ هزار تومان می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

خرید کوله پشتی لپتاپ ایسر مناسب برای لپ تاپ ۱۵٫۶ اینچی Acer Backpack For 15.6 inch Laptop

این کوله لپتپ های ۱۵٫۶ اینچی بسیار ساده شیک و سبک است. جاداری کمی دارد و تنها یک جیب کوچک در جلوی کیف هست که ظرفیت زیادی ندارد و بیشتر مناسب قرار دادن فلش ، کلید ،کارت ویا دفترچه های کوچک است. محفظه لپتاپ با کپسولهای حباب دار ضربه گیری خوبی دارد و از دو جهت تا نصف ارتفاع کوله و همچنین کف آن را پوشش میدهد. پشتی وبندهای کوله پهنای بسیار خوبی دارد و وزن لپتاپ را به خوبی پخش میکند.

خرید کوله لپتاپ - کوله پشتی لپتاپ - کیف لپتاپ ایسر

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :

میانگین امتیاز ۴۸ نفر از خریداران :  ۴٫۴ از ۵ این کیف یکی از پرفروش ترین کیف لپتاپ های دیجی کالا است که تعداد زیادی از کاربران آن را در تخفیف ویژه پیشنهاد داده‌اند.

مشخصات کیف لپتاپ ایسر:

سایز: لپ تاپ های ۱۵٫۶ اینچی جنس: برزنت مقاوم در برابر آب وزن : ۵۰۰گرم رنگ بندی : مشکی بندهای پهن و پد‌های ضد تعریق


مزایا:

  • سبکی
  • محفظه لپتاپ کپسولی قابل اطمینان
  • پشتی نرم و پد عرقگیر
  • کیفیت و دوام بسیار بالا

معایب:

  • جاداری بسیار کم
  • نداشتن زیپ داخلی و داشتن  تنها یک جیب کوچک در جداره بیرونی لپتاپ
  • رنگ بندی محدود

جمع بندی نظرات خریداران کوله لپتاپ ایسر:

سبکی کوله لپتاپ:

اکثر کاربران سبکی این کوله لپتاپ را نقطه قوت آن میدانند :

کیفیت و ظاهر:

اکثر کاربران از کیفیت خیلی خوب و ظاهر شیک و ساده ابراز رضایت کرده اند:

  • خیلی راحت و شیکه و با هر مدل لباسی ست میشه.
  • واقعآ کیفیتش عالیه و نسبت به قیمتش خیلی می ارزه
  • جنسش خوبه و ظاهر زیبایی داره

کوله پشتی لپ تاپ ایسر مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 3

دوام:

دو کاربر که حدود یکسال تجربه استقاده از این کیف داشتند دوام آن را بسیار خوب ارزیابی کرده اند:

  • من این کوله رو ۷ خرداد ۹۸ خریدم و هنوز دارم ازش استفاده میکنم و راضی هستم (ثبت شده در تاریخ ۱اردیبهشت۹۹)
  • اون موقع که من خریدم حدود سه سال پیش ۱۰۰ تومن بود برا مدرسه خریده بودم و سه ساله دارم ازش استفاده میکنم یعنی عالیه اصلا هیچیش نشده (ثبت شده در تاریخ ۱۰ آبان ۹۹)

جاداری :

در دید بسیاری از خریداران کیف جمع و جوریست که تنها مناسب جابجایی لوارم مرتبط با لپتاپ ( هارد و موس شارژر ) است و اکثرا ترجیح میدادند که چند زیپ داخلی برای نظم بخشیدن به لوازم کوله تعبیه میشد:

  • فقط یک زیپ داره. که شارژر توش به سختی جا میشه.
  • فقط مشکلش اینه که ۲ زیپ دارد . واگه ادم مرتبی باشید به مشکل میخورید چون همه چیزو کنار هم باید بزارید.
  • خیلی زیپ نداره ولی جمع و جور و خوبه
  • تنها نقطه ی ظعفش اینه مکه فقط یک جیب کوچیک برای کیف پول و دسته کلید داره که ممکنه نتونید همه ی وسایلتون رو اونجا قرار بدید

کوله پشتی لپ تاپ ایسر مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 5

بندهای کوله

چند کاربر انتظار داشتند دوخت بند های کوله محکم تر باشه و چند نفر هم آن را محکم و خوب ارزیابی کرده اند. بنظر میرسد که این کوله را با توجه به ظرفیت کم آن نباید بیش از اندازه پر و سنگین کنید:

  • بندهای کوله ضعیفه. اما‌ جنسش خوبه و دوختش خوبه و‌خوب سرهم شده.
  • همون هفته اول که خریدم یکی از دسته های نگهداریش بدون هیچ دلیلی پاره شد ولی درستش کردم
  • بند های محکمی داره و داخلش هم بسیار جا دار و مستحکمه و به خوبی از لپ تاپ محافظت میکنه.

کوله پشتی لپ تاپ ایسر مناسب برای لپ تاپ 15.6 اینچی main 1 4

قیمت کیف لپتاپ ایسر :

بیشتر کاربران قیمت این کیف را باتوجه به جنس و کیفیت آن بسیار خوب و به صرفه میدانند.

  • به نسبت قیمتی که براش میپردازیم عالیه
  • به صرفه ترین
  • نسبت به قیمتش می ارزه بخرید .

این کوله لپتاپ برای چه کسانی مناسب است:

اگر سبکی کوله لپتاپ برای شما یک فاکتور مهم در کنار ضربه‌گیری آن است و وسایل زیادی را با خود حمل نمی‌کنید این کوله ساده و شیک با قیمت معقولی که دارد یک گزینه ی ایده آل برای شما خواهد بود.

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :

کوله پشتی لپتاپ فوروارد مدل FCLT6622 مناسب برای لپ تاپ های ۱۶٫۴ اینچی 

 

خرید کوله لپتاپ - کوله پشتی لپتاپ - کیف لپتاپ فوروارد

مشخصات کیف لپتاپ ایسر:

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :

سایز: لپ تاپ های ۱۵٫۶ تا ۱۶٫۴ اینچی جنس : برزنت ضد آب وزن : ۹۸۰ گرم رنگ بندی : مشکی / زرشکی / سرمه ای بندهای پهن و پد‌های ضد تعریق دارا بودن محل عبور کابل هدفون وشارژر


مزایا:

  • جاداری
  • دوام
  • جیبهای متعدد و تقسیم بندی خوب
  • جنس برزنت ضد آب
  • ظاهر شیک

معایب:

  • آستر داخلی ضعیف
  • دوخت نسبتا ضعیف بند ها
  • سنگینی
  • کیفیت نامناسب بخش usb  وهدفون
  • همه جانبه نبودن محافظ لپتاپ

جمع بندی نظرات خریداران کوله لپتاپ فوروارد:

جاداری:

اکثر کاربران از جاداری و جیب های زیاد کوله بسیار راضی بوده اند. (به خصوص داشجویان و دانش آموزان)

  • واسه دانشگاه و بچه های کنکوری که باید کلی کتاب با خودشون ببرن عالیه .
  • دوهفتس خریدمش واسه دانشگاه کوله بادوام و جا دار و خوبیه اگه دنبال کوله ی جا دار دانشجویی و لبتابی هستید پیشنهادش میکنم
  • چندتا جیب داره برای خودکار و… حتی جای شارژر لپ تاپ هم تعبیه شده

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6622 مناسب برای لپ تاپ های 16.4 اینچی main 1 7

دوام کیف لپتاپ:

کاربرانی که تجربه استفاده بلندمدت از این کیف را داشته اند از دوام آن بسیار راضی بوده اند.

  • نظرم در مورد این کوله رو بعد از سه سال استفاده می نویسم، هنوزم ازش استفاده می کنم و تا حالا به هیچ مشکلی نخورده.
  • خوبه ۳ ساله دارمش
  • حدود ۳ ساله که خریدم و عین روز اوله.

وزن کوله :

وزن کوله توسط اکثر کاربران سنگین ارزیابی شده و یک نفر از خریداران که کیف را وزن کرده وزن واقعی این کیف را ۱٫۲ کیلوگرم ذکر کرده که  ۲۲۰ گرم سنگین تراز اطلاعات ارایه شده توسط فروشنده است.

کابل هدفون و شارژر:

قسمت سیم کابل هدفون و شارژر توسط چندین کاربر بی کیفیت و بلا استفاده معرفی شده و به صورت رندوم احتمال خرابی از ابتدا وجود دارد.

  • منکه خریدم همون اول جای هندزفریش خراب بود
  • سیم های اتصال دهنده می تونستن بهتر باشند
  • فقط جای هنذفری داشت در صورتی که جا برای کابل شارش هم درج شده و در عکس هست (رایان فرید)
کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6622 مناسب برای لپ تاپ های 16.4 اینچی main 1 11

ضربه گیری کوله لپتاپ :

کیفیت بخش ضربه گیری و محافظ لپتاپ متوسط است وعالی نیست . برخی راضی و باکیفیت ارزیابی کرده و برخی از کم بودن ارتفاع بخش ضد ضربه و پوشش ندادن کامل کف و بی کیفیت بودن سلول های آن ابراز نارضایتی کرده اند:

  • جای ضد ضربه اش کوچیکه و تمام لپ تاپ رو نمیگیره
  • جای لپتابش خوب و ضد ضربه اس
  • محافظ لپتاپش یخورده ضعیفه
  • پوفکی های محافظ لپ تاپ زیاد جالب نیست
  • محافظ لپ تاپ با کیفیت
  • سلول های هوای کف کیف نصف لپتاپ رو پوشش میدن.

جنس بندها و آستر برای خرید کوله لپتاپ :

جنس فضای داخلی و دوخت ضعیف بندهای این کوله متاسفانه نقطه ضعفیست که توسط خریداران تکرار شده است .

  • یکم تودوزیش ضعیف هست
  • اگر از بند های کوله بخاطر ضعیف بودن دوختش فاکتور بگیریم میشه گفت کوله خیلی خوبیه
  • بندهاش ضعیفه
  • قسمتی از بند پشتی کیف همراه جای دیگش کوک خورده بود که خب خودم جداش کردم و این نشون از بی دقتی در دوخت و دوز داره
  • پارچه های داخلی کمی نازک است که اگر اصلاح میشد فوق‌العاده بود.
  • فقط دسته ش تحمل سنگینی زیاد رو نداره باید بندازی پشتت.

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6622 مناسب برای لپ تاپ های 16.4 اینچی main 1 5

رنگ این کوله لپتاپ :

رنگ کیف طبق نظر خریدارن تیره و کمی براق است. یک کاربر هم به رنگ دهی کم بندها بعد از تعریق در استفاده طولانی مدت اشاره کرده .

  • رنگش زرشکی تیره است شفاف نیست
  • رنگ زرشکی تیره و براق
  • رنگ مشکی که من خریدم مقداری به نوک مدادی میزنه
  • تنهاچیزی ک من دوس نداشتم رنگش بود که براقه ولی تو عکس اینجوری ب نظر نمیرسه
  • رنگ سورمه ایش خیلی خیلی تیره بود طوری که به مشکی میزنه
  • اگر مدت طولانی استفاده کنین و عرق باعث خیس شدنش بشه ی مقدار خیلی کم رنگ دهی داره که فقط ی بار اتفاق میوفته و اگر ی بار بند هاشو بشورید دیگه عالی میشه

کوله پشتی لپ تاپ فوروارد مدل FCLT6622 مناسب برای لپ تاپ های 16.4 اینچی main 1 3

سایز این کیف لپتاپ :

مواردی که کاربران با سایزهای متقاوت لپتاپ مورد بررسی قرار داده بودند :

  • تنها تا ۱۶.۴ اینچ به طور کامل در محفظه قرار میگیره
  • دوستانی که مثل من ۱۷ اینچ هستن بدونند که حدود ۱.۵ سانت بیشتر از محفظه مربوط به قسمت ضربه گیر لپ تاپ بیرون میزنه
  • لپ تاپ های ۱۶٫۴ اینچی یکم از بالای لپ تاپ بیرون میمونه
  • لب تاپ ۱۵٫۷ اینچی به اندازه ۵ سانت بیرون از ضربه گیر می مونه

قیمت این کوله لپتاپ :

این کیف تنها در تخفیف شگفت انگیز و در رنج قیمت۲۰۰ هزار تومان پیشنهاد شده .

  • فقط در تخفیف ویژه ارزش خرید داشت وگرنه که واسه یه کالای معمولی اونم کوله پشتی ۴۰۰تومن هزینه ی زیادیه
  • قیمتش خیلی بالاست تو شگفت انگیز پیشنهاد خوبیه
  • با توجه به این که‌ در پیشنهاد ویژه تخفیف خورده بود خیلی مناسب بود ظاهر شیک و‌ساده ای‌داره جنسش به نسبت قیمت خیلی بود

این کوله لپتاپ برای چه کسانی مناسب است:

برای دانش‌جویان و دانش‌آموزانی که وسایل زیادی دارند در تخفیف شگفت‌انگیز مقرون به صرفه است و دوام خیلی خوبی هم دارد. بخش محافظ لپتاپ ایده آل نیست اما راضی کننده است .

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :

کیف لپ تاپ فیرو پلاس کد ۷۲۰ مناسب برای لپ تاپ ۱۷ اینچی

این کوله لپتپ های ۱۵٫۶ اینچی بسیار ساده شیک و سبک است. جاداری کمی دارد و تنها یک جیب کوچک در جلوی کیف هست که ظرفیت زیادی ندارد و بیشتر مناسب قرار دادن فلش ، کلید ،کارت ویا دفترچه های کوچک است. محفظه لپتاپ با کپسولهای حباب دار ضربه گیری خوبی دارد و از دو جهت تا نصف ارتفاع کوله و همچنین کف آن را پوشش میدهد. پشتی وبندهای کوله پهنای بسیار خوبی دارد و وزن لپتاپ را به خوبی پخش میکند.

خرید کوله لپتاپ - کوله پشتی لپتاپ - کیف لپتاپ فیروپلاس

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :

مشخصات کیف لپتاپ ایسر:

پشت بند‌های عرق‌گیر کاور لپ‌تاپ مجزا قابلیت استفاده به سه صورت کوله و ساک دستی و دوشی وزن:  ۱۰۰۰ گرم


مزایا:

  • طراحی  خلاقانه و ظاهر جذاب
  • جاداری بسیار زیاد و جیب های متعدد
  • کاور لپتاپ مجزای قابل حمل با ابر ضخیم
  • بندهای عرقگیر

معایب:

  • عدم ایست و تعادل مناسب کیف روی زمین و در حالت استفاده از بند دوشی
  • نداشتن پد روی بند رابط سرشانه برای جلوگیری از فشار روی شانه
  • تنوع رنگی کم
  • زیپ نسبتاً ضعیف

جمع بندی نظرات خریداران کوله لپتاپ فوروارد:

جاداری:

جاداری و ظرفیت بالای این کیف فاکتوریست که تقریبا همه ی خریداران به آن اشاره کرده اند.

  • برای من که فضای کیف وجا خیلی مهمه و انواع وسایل و کتاب و لپتاپ و تجهیزاتش رو همراه دارم بسیار عالیه
  • به دلیل سایز بزرگش زیاد برا استفاده روزمره مناسب نیست
  • مناسب لب تاب ۱۷ اینچیه خیلی جاداره کول پد و شارژر و کیبرد جدا و همه چیتون جا میشه داخلش.
  • برای کسانی که فنی هستند و زیاد لوازم دارند عالیه من کارشناس برق هستم لب تاب کارتخوان شارژر کارتخوان و لبتاب لوازم کارم کابل پروگرام و لباس کارم هم حتی به راحتی جا میشه رنگ سورمه ایش رو گرفتم عالیه
  • برای مسافرت های چند روزه هم عالیه هم لپ تاپ وسایل لپ تاپ و چند دست لباس میتونید بزارید بازم جا اضافه میارید درکل پیشنهاد میکنم

طراحی و دوخت کیف لپتاپ:

اکثر کاربران از ظاهر و دوخت این کیف ابراز رضایت کرده اند. تنها چند کاربر زیپ ها  را خیلی باکیفیت ندانسته اند. نقاط ضعفی که کاربران این حوزه اشاره داشته اند :

  • بدشکلی در هنگام باز ماندن زیپ دسته ی کیف  و عدم تعادل کیف روی زمین
  • دوخت خوب و نمای زیبایی داره
  • دوختش خوبه ولی زیپ ها کیفیت چندان مناسبی ندارن
  • تنها ایرادش دسته ها هستن که داخل زیپ قرار دارن و زمان استفاده به ناچار زیپ ها باز میمونن
  • کیف خوبیه از نظر دوخت ومحکم بودنش نگران نباشی
  • کیف خوبیه و جاداره ولی جنس آستر داخلی و زیپ ها مطلوب نیست
  • وقتی کیف پر رو رو زمین میذاری اصلا تعادل نداره و حتما باید به یه چیزی تکیه بده
  • ایرادی که داره عدم تعادل کیف هست. وقتی پر باشه و روی زمین بذاری به سمت جلو یعنی جیب های کوچک خم میشه و می افته یا بند بلندش رو وسط ندوخته و روی دوش بندازی به جلو خم میشه و صاف نمی ایسته.

سایز کیف لپتاپ:

این کیف  برای کسانی که لپتاپ ۱۷ اینچی دارند ایده آل است . در زیر نظرات افرادی را داریم که مدل لپتاپشون رو هم ذکر کرده اند :

  • برای دوستانی که zbook 17 دارن که ۱۷.۳ اینچ هست و مردد هستن باید بگم که اگه همه کاورها همسایز باشن کاملا فیت جاش میشه.
  • لپ‌تاپ دل m6800 قشنگ جاش بود و لوازم جانبی همراه لپ‌تاپ +کتاب هم جا داره
  • لپتاپ من که Asus G752vs این کیف دقیق فیت شد و ازین بابت خیلی خوشحال و راضی هستم.
  • من چون omen 17 دارم که ابعادش بزرگه نسبت به مابقی ۱۷ اینچی با سختی باید تو کاور جاش کنم، اما بازم جا میشه .

رنگ کیف:

این کیف تنوع رنگی کمی دارد و در میان نظرات یک نفر به تیره تر بودن رنگ کوله به نسبت عکس های سایت اشاره داشته .

  • من رنگ طوسی شو گرفتم که یخورده رنگش تیره تر از عکس دیجی هست.

قیمت این کیف لپتاپ :

تقریبا همه خریداران از قیمت این کیف با توجه به جاداری زیاد و مناسب بودن آن برای لپتاپ ۱۷ اینچی ابراز رضایت کرده اند.

  • با توجه به قیمت خوب هست و خیلی جادار هست
  • با توجه به این رنج قیمت بسیار مناسب
  • توی شگفت انگیز ارزش خرید داره من راضی بودم.
  • با توجه قیمت و نوع طراحی آن مناسب خرید است

این کیف لپتاپ برای چه کسانی مناسب است:

این کیف با طراحی هوشمندانه و قیمت خوب برای کسانی که لپتاپ ۱۷ اینچی دارند می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل باشد و به مهندسان، متخصصان فنی، یا افرادی که زیاد در سفر هستند و وسایل و ابزار زیادی را با خود حمل می‌کنند پیشنهاد می‌شود.

چنانچه این محصول در حال حاضر موجود باشد میتوانید با انتخاب این محصول از باکس زیر برای بررسی بیشتر یا خرید این کیف لپ‌تاپ اقدام کنید: :

Kourosh khan

    نوشته‌های مرتبط

    قوانین ارسال دیدگاه

    • هرچه میخواهد دل تنگت بگو!
    دیدگاه‌ها